Gebruikersmenu
Navigatie

Bestellen van producten

Na het selecteren van één of meer van die leuke en handige producten van Locotoko komt u automatisch in de winkelwagen. In de winkelwagen ziet u een overzicht van de bestelde producten, het aantal per artikel en de prijzen in één overzicht. Vervolgens klikt u op “ga door naar afrekenen” en u komt dan automatisch in het 6 stappenplan waarin onder andere de betaal- en verzendgegevens moeten worden ingegeven. Tijdens het invoeren van de gegevens ziet u rechts op het scherm steeds een samenvatting van de ingevoerde gegevens. Hier staat dan ook de mogelijkheid om de ingevoerde gegevens te wijzigen.

1 – Bestelwijze

In deze stap dient u uw e-mailadres en een wachtwoord in te vullen, zodat u uw gegevens maar één keer in hoeft te voeren, wat erg handig is als u nog een keer een bestelling wilt doen.. Na het invoeren van het e-mailadres en wachtwoord krijgt u een e-mail ter bevestiging. Bestaande klanten kunnen zich hier inloggen, alle gegevens zijn dan al ingevuld. Als bestaande klant hebt u snel inzicht in uw eerdere bestellingen en met een muisklik kunt u opnieuw bestellen.

2 – Betaalgegevens

In dit scherm moet u uw contactgegevens invullen. Ook kunt u eventueel of de bestelde producten naar het ingevulde adres moeten worden verstuurd of eventueel naar een ander adres.

3 – Verzendgegevens

Als u bij de betaalgegevens hebt aangevinkt dat u kiest voor een ander afleveradres, dan moet u onder deze stap het afleveradres ingeven.

4 – Verzendwijze

Verzending van de bestelling wordt uitgevoerd door TNT. Wij berekenen vast verzendkosten van € 5.95 naar een adres binnen Nederland. De verzendkosten worden getoond in het overzicht van de bestelling, voordat u doorgaat met afrekenen.
Indien voorradig zal een bestelling binnen 2 weken na ontvangst van betaling bij u afgeleverd worden.

5 – Betalingsgegevens

Een van de belangrijkste aspecten van het kopen van artikelen via het Internet is natuurlijk dat van de veiligheid van het betaalmiddel. Betalingen die via LocoToko lopen zijn uitsluitend veilige betalingen.
U kunt betalen bij Locotoko met: Ideal, een eenmalige machtiging en via Paypal.
Betaalt u met Ideal, dan betaalt u via het internetbankierprogramma van uw eigen bank. Het is dus net als overboekingen en betalingen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig. Betaalt u per machtiging, dan schrijven wij éénmalig het bedrag van uw rekening af. De laatste mogelijkheid om te betalen is via PayPal.
In dit scherm moet u een keuze maken tussen één van de drie betaalmogelijkheden, vervolgens gaat u dan door naar de volgende stap.

6- Controleer uw bestelling

Voordat u betaald via de gekozen optie, moet u de bestelling controleren.
Na afschrijving van het geld leveren wij uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af

Retour procedure

Mocht er onverhoopt naar uw mening iets niet met deze zending in orde zijn, dan vernemen wij dat graag binnen 15 dagen. Wij ontvangen uw reactie het liefst per e-mail op klantenservice@locotoko.com.
Retouren worden alleen geaccepteerd indien compleet, voldoende gefrankeerd, in nieuwe staat en in de originele verpakking binnen 15 dagen ontvangen. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen en zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd. Wij kunnen uw retourzending in behandeling nemen na opgaaf van gegronde redenen. Voor een snelle en correcte afwikkeling verzoeken wij u uw gegevens op de achterkant van de factuur in te vullen en deze factuur tezamen met uw retour(en) in een stevige verpakking te sturen aan:

LocoToko Public Warehouse, Siemensstrasse 30, 47533 Kleve, Germany

Na goedkeuring van de retourzending zullen wij zo spoedig mogelijk de bestelling omruilen of het factuurbedrag binnen 30 dagen terugstorten. De retourkosten zijn voor uw rekening.

U kunt LocoToko bereiken via klantenservice@locotoko.com.